Proč se vyplatí kroužkovat ?

13.02.2011 13:13

 

Kroužkování má několik výhod. Snadná orientace v chovu a věk papouška. A pak i možnost po několika letech poznat svoje odchovance. Aneb co se mi stalo letos v létě- reagoval jsem na inzerát o prodeji páru aymarů. Cena standartní a Slaný není daleko,tak jsem jel. Aymarové pěkní,tak jsme si plácli.Mezi řečí s prodávajícím jsem se zeptal,odkud aymary má. Samice od Kladna.samec z Rakovníka. Odtamtud žádnáho "aymaráře" neznám a tak vyrážím k domovu. Cestou si ,ale vzpomínám,že jsem kdysi 1,0 modrého komusi "z"nebo "od" Rakovníka prodával. Nedalo mi to a doma jsem se podíval do evidence chovu. Přivezl jsem si po 2 letech vlastního odchovance-číslo na kroužku sedí. Nebýt kroužku,tak jsem ho mohl klidně dát do páru se setrou. Dnes už je samec u jiného chovatele. Samičku jsem si ponechal.

—————

Zpět